שלבים בארגון חתונה

צעד אחר צעד כיצד תארגנו את חתונת הבזק שלכם
 בתהליך ארגון החתונה שלכם, סדר הפעולות בהפקת החתונה חשוב במיוחד על מנת להגיע לתוצאה הרצויה בזמן הנתון.
לכו צעד צעד ותצלחו את האירוע.
 הרשמו בלישכת הנישואין. תגיעו לרשם הנישואין, חיתמו על מה שנדרש ממכם שלמו את האגרה והפרוצדורה הזו מאחוריכם.
 לרבנות לכו שניכם . תדאגו להביא 2 עדים, תעודת זהות עם ספח מעודכן, 3 תמונות פספורט, תעודת נישואין או כתובה של ההורים, כסף לתשלום האגרה, תעודת רווקות. ככה תוכלו לצאת לדרך נינוחים ורגועים.
 תבקשו מההורים רשימות מוזמנים מסודרות עם כמות אורחים מדויקת, טלפונים ושמות עם שמות משפחה של כל משתתף ככה יהיה לכם קל לדעת מה גודל המקום/ גן/ אולם שמדויק לכם. אסור להתפזר! תהיו מפוקסים, ממוקדים מה בדיוק אתם רוצים, מה המטרה שלכם ועל מה אתם לא מוותרים בשום פנים ואופן. בדקו 2-3 ספקים מקסימום בכל קטגוריה.מי שקיבלתם עליהם המלצות מנסיון אישי של מי שאתם סומכים עליו. כך תחסכו זמן, כאבי ראש והתלבטויות מיותרות.
 תכינו רשימת שאלות שאותם תבררו עוד בטלפון/ אינטרנט לפני שיצאתם פיזית לפגוש ולראות. יש ספקים/ מקומות שניתן לפסול ״ על הנייר״ למשל מקום שגאוגרפית רחוק לכם, מקום שגדול/ קטן מידי לחתונה שלכם. ספק שאין לכם כימיה טובה איתו, כשרות שלא תואמת את הצרכים שלכם ועוד… במקרים כאלו תתקדמו לספק הבא אין טעם להיפגש איתם. ככה תחסכו כוחות ונסיעות מיותרות למקומות לא רלוונטים.
 תבקשו עזרה. בין אם תעזרו בחברים, בני משפחה או מפיק/ה חתונה זה פרויקט מורכב מלא בפרטים גדולים וקטנים. במיוחד אם רוצים לארגן חתונת בזק, אל תעמיסו על עצמכם ככ הרבה בזמן ככ קצר.
 ככה תגיעו ליום האירוע עם כוחות ואנרגיה לשמוח ביום המאושר שלכם.
 אם גם אתם מרגישים, עמוסים, לחוצים, מבולבלים משפע המידע שיש באינטרנט ואתם לא רוצים להגיע תשושים טרודים ועיפים לאירוע מוזמנים ליצור איתי קשר בפרטי ואשמח להוביל אתכם בקלות, בזריזות וביעילות ליום המאושר שלכם אל תהססו!
אני כאן בשבילכם 0505444185
יערה
נ.ב. באירוע אין חזרה גנרלית….

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דרכים נוספות ליצירת קשר

צרו איתנו קשר

כרם הזיתים 27, סביון