חתונות מיוחדות בזמן מלחמה בישראל

חתונות שלכם בzoon המלחמה, בימים הקשוחים האלו

יצאתי לשטח לדבר עם כמה זוגות מדהימים שעומדים רגע לפני החתונה להבין מה הכי מאתגר אתכם בימים של מלחמה ותכנון חתונה מיוחדת וכיצד ניתן לעזור.

תנסו להתחכות צעד אחר צעד במפת הדרכים הזו, ליישם ולהצליח. ואם עדין יש שאלות מוזמנים לפנות אלי בפרטי.

  1. בין אם בחרתם לקיים את החתונה או לדחות אותה, או להפוך אותה מחתונה גדולה לחתונה קטנה ואינטימית הכל ממש בסדר.בתוך כל השכול והאבדות הקשות ובזמן שלכולנו יש פצע ענק בלב, עדין ניתן לבחור האם ואיך לחגוג את השמחות האישיות שלנו. התוצאה: אירוע שמדויק לכם ומתחבר לרצון הפנימי וההרגשה האישית שלכם.
  2. תמיד מדגישה ועכשיו יותר מתמיד, תתחתנו במקומות עם רשיון עסק! אל תלכו למקומות ״ פרטצ׳ים״ . התוצאה: המנעות עד כמה שניתן מעוד אסון.+ מרחב מוגן, אישור של פיקוד העורף ועוד ועוד.
  3. תבדקו את ההסכם עם הספקים שלכם מה קורה אם מזיזים/ מבטלים/ מקטינים משמעותית את כמות האורחים מה המדיניות שלהם ותדאגו שיהיה לכם רשום את הדברים. התוצאה: כשתוסיפו סעיף מראש שמגן עליכם במידה ותאלצו לבטל או לדחות יהיה קל וברור יותר לבוא לקראתכם.זה תקף גם אם קבעתם להתחתן עוד שנה. מקסימום לא תשתמשו בסעיף זה.
  4. תשלמו סכום מינימלי כמקדמה. התוצאה: מצד אחד התאריך מובטח לכם מצד שני גם אם תאלצו לבטל מכל מיני סיבות שלכם ״ המקסימום״ שתאבדו מבחינה כספית זה את סכום המקדמה ברוב המיקרים.
  5. קחו מראש בחשבון אחוזי צניחה גדולים בכמות האורחים. זה זמן מלחמה. התוצאה: לא תשלמו על מנות לאורחים שלא יגיעו. זכרו להעלות את כמות המשתתפים אפשר גם ברגע האחרון ( בין שבוע ליומים תלוי במלון/ גן/ אולם האירועים) וכל זוג חושב שלא יבטלו לו ברגע האחרון ותמיד יש ביטולים ברגע האחרון.

לסיכום

אם הלב שלכם מנחה אתכם להתחתן ועכשיו הכל בסדר רק תשתמשו בצעדים הנכונים.

ואם אתם מרגישים שהשילוב של עבודה טובענית, חיים עמוסים מלחמה ותכנון חתונה ״ חונק״ אתכם מוזמנים ליצור קשר ואשמח לעזור לכם ובמה שניתן לעשות את הדרך הכי בטוחה, נעימה ורגועה.

והלוואי ויהיה כאן מלא שמח.

חתונה מיוחדת

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דרכים נוספות ליצירת קשר

צרו איתנו קשר

כרם הזיתים 27, סביון