רוסי ועירקית החליטו להתחתן

3 רעיונות מצוינים לצלוח את ההבדלים בהפקת החתונה

להפיק אירוע חתונה עם הבת הזוג העירקית שלי, האהובה שלי, זו משימה שחשוב לעבור אותה בשלום עם מינימום נפגעים, מקסימום הסכמות בלי ריבים בדרך ומתיחויות מיותרות.

אחת הסכנות שמאיימות על זוגות מעורבים בדרך לחתונה הנכספת, היא ויכוחים חריפים זו עם זה, כי כל אחד ממש רוצה להגשים את החלום תוך כדי כיבוד המשפחה והערכים עליהם גדל, לא לוותר על ה"אני" בתוך היחידה החדשה שעומדת להיווצר. קשה לדמיין את החתונה האולטימטיבית שכולם יצאו מרוצים ממנה, שמחים וגם לצאת ממש שפויים מהארגון, ההפקה וכל מה שביניהם.

העולם הדיגיטלי מציע בלי סוף אפשרויות והזדמנויות רבות מהן נראות מפתות ומזמינות, בעיקר מבטיחות לחבר אתכם אל האירוע שאתם כל כך רוצים… רק שהתוצאה הכי שכיחה שאני שומעת עליה – היא כלות לחוצות, זוגות מבולבלים הורים כנועים, שרוצים באירוע שלהם הכול ומנסים לזאפ זאפ בין שלל האפשרויות ללא שום קונספט או קו מנחה, אבל בסופו של יום מכניסים את עצמם לכזאת הצפה – שהם פשוט מותשים.

אז אם גם אתם מרגישים שקצת הלכתם לאיבוד בדרך לחתונה המאמר שלפניכם יצייד אתכם ב- 3 פתרונות מצוינים שיובילו לבחירת הרעיון המרכזי המועדף עליכם, או בשפה המקצועית קונספט, במטרה להתכנס לסדר ראשוני והגדרת גבולות גזרה.

חברה שלי אורית התקשרה, "הבת שלי מתחתנת!!!" אני עונה, בשעה טובה המון מזל טוב, שקט מהצד השני…אורית ( עירקית שנשואה לעירקי) מציינת…"כן עם בחור מקסים" אני עונה: מצויין בימינו שום דבר לא מובן מאליו" אורית, "כן אבל….. עם בחור רוסי. ממש בחור טוב, למד, עובד, מסודר, ואפילו יש לו דירה קטנה בנהריה. כל המשפחה שלו מקסימום 5 אנשים כולל הסבתות, הכלב והאבא החורג .הוא רוצה חתונה ממש מצומצמת, יערה ממש מצומצמת הכוונה ל 30 איש. על חוף הים, יום שישי בצהריים. לתוך הלילה …בכלל לא חשוב לו כן/לא רב, אוכל לא כשר זה בסדר לו, העיקר וודקה .יערה!!! אין מצב, אני רוצה חתונה מכובדת, עם כל המשפחה, חזי לא יכול שלא להזמין את כל המשרד שלו, בני דודים, משפחה מורחבת…את יודעת איך זה יש מחויבויות, אנחנו כיבדנו את כולם! סוף סוף השמחה שלנו אני לא אעשה צחוק מעצמי, אירוע צריך להיות בערב, אחרי שעות העבודה להגיש ארוחה בשרית מכובדת, מקום יפה, גדול אלגנטי…."

מצרפת 3 רעיונות מצוינים שיאפשרו לכם כזוג מעורב, לצלוח את החתונה. כל זוג יש לו סיפור אישי, צריך התאמה ופתרון נכון לסיפור הפרטי שלכם.

רעיון אחד : לכל אירוע מרכזי מתלווים, לא פעם, מספר אירועים. בוודאי אצל משפחות עירקיות מכובדות.

החתונה לא תכלול רק את ערב החתונה, יהיה אירוע אירוסין, שבת חתן, חינה וכל הטוב הזה. אפשרי להחליט שאת האירוע של החינה עושים בצביון ממש אוטנטי, אלגנטי עם מיטב המאכלים העירקים בלי לדלג על אף גרגר אורז, טבית, או קובה סלק טובה. למצוא אולם נעים להביא את כל המתוקים המיוחדים, את העיצוב המוזהב. בקיצור את כל המסורת. לשלב זמרים ששרים בערבית. כל האוכל יוגש לשולחנות, אירוע שיתקיים בערב כמובן. את החתונה לחגוג ביום שישי בצהריים, לא על המים עם גיטרה אבל כן באולם שיש אפשרות לפחות לקבלת פנים בחוץ, חופה בקרבת הים והתפריט יהיה על טהרת אוכל ים תיכוני שכולנו מכירים. ככה זה בין נאהבים, וככה בדיוק זה עובד בינך לבינו . התאמצת? השתדלת? עכשיו צריך לבנות ולטפח את הקשר החדש, ולהפיק אירוע שיתאים במידה כזו או אחרת גם לו. השאלה הגדולה היא כמובן… איך עושים את זה. והתשובה?

הרעיון השני: אפשרי לחלק את האירוע לשתי פעימות.

בפעימה הראשונה להזמין מספר אורחים מצומצם יחסית, משפחה גרעינית, אחים אחיות, ודודים מדרגה ראשונה. להשכיר אולם בבית כנסת יפה באזור המגורים שלכם. לערוך שם חופה מכובדת, ממש טקס עם כסאות מסודרים לכל האורחים, רב שמקדש כהלכה. להישאר באולם הסמוך, שבאמצעות עיצוב מרהיב יכול להפוך לכל דבר שתרצו, שם לארגן ארוחת ערב בהגשה מלאה לאותם אורחים קרובים. בסיום הטקס והארוחה, כל האורחים יוזמנו למסיבת חוף מטורפת, לשם יגיעו מעגלים רחבים יותר של אורחים, מוסיקה מעולה, דוכני מזון מדליקים. ממש מסיבה שלא מחייבת קוד לבוש או כל סממן "כבד" אחר. זו דרך מצויינת להעביר את המשפחה הקרובה העירקית חוויה מיוחדת, כן לפי הקוד המבוקש, עם ארוחה טובה בהגשה, תוך שמירה גם על רצונות החתן הרוסי, שיקבל בשלב מאוחר יותר בערב את סוג האירוע המועדף עליו. בים.יתכן והרעיון השלישי הכי יתאים לאירוע שלכם .

הרעיון השלישי, תשכירו מקום גדול. באמת גדול יותר ממה שמתאים לאותו X אורחים שיש לכם.

למשל X2 לפחות. למה לקחת מקום ככ גדול? זו דרך מצוינת לייצר בתוך אותו אירוע, אותו חלל ואותו הזמן כמה סגנונות ארוח. לדוגמא לייצר באמצעות עיצוב, אזור מסוים שדומה למועדון. שם האורחים יוכלו לשבת סביב בר ענק עגול, סביב פינות סלון לאכול את המנות בסגנון טאפס בר. באזור אחר בתוך המרחב, נייצר ממש אירוע בהגשה לשולחנות. שם התאורה תהיה שונה, ישבו בצורה מסודרת סביב שולחנות ממוספרים. נגיש את אותן המנות בהגשה אישית. אפשרי לעבות את ההנאה של האורחים גם באמצעות מוסיקה מתאימה. באזור המועדון שנועד לצעירים, לשים ווליום גבוהה לייצר אווירה ממש של מועדון . באזור הארוחה של השולחנות מוסיקה שקטה, כך שגם שם האורחים ירגישו שכיבדו אותם. לאחר כשעה, שעה וחצי כולם יוזמנו למתחם נוסף שם נקיים את טקס החופה ומשם נמשיך למסיבת ריקודים.

בשורה התחתונה:

באירוע כמו בחיים, יש מגוון עצום של אפשרויות למי שמכיר היטב את התחום. השמים הם הגבול. בוודאי אפשרי להפיק אירוע שיענה על רוב הדרישות של שני בני הזוג, בידיעה שרוצים לבוא זו לקראת זה. מעבר לכך יש הרבה אפשרויות מצויינות, רק אחרי שיחה אישית עם הזוג, הבנה עמוקה לגבי כמות המוזמנים, אזור גאוגרפי, מי האורחים ועוד, אפשרי לבחור את הגרסה הטובה ביותר לאירוע המיוחד שלכם.

כי באירוע אין חזרה גנרלית

תמיד מוודאת שיהיה מושלם….ותמיד באהבה.

יערה

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דרכים נוספות ליצירת קשר

צרו איתנו קשר

כרם הזיתים 27, סביון