התובנה ששינתה לעשרות לקוחות את כל החוויה!

כמו שבתזמורת, המנצח לא מנגן על הפסנתר ועל הכינור, אלא מנצח, כלומר מנהל את ההופעה כך גם באירוע.

מפיק תפקידו להוביל ולהנהיג את המבצעים, בין אם זה אירוע גדול, קטן, בגן אירועים מסודר, בחצר בבית או בכל לוקיישן שתבחרו לחגוג בו.

❓❓ "המקום נותן לנו מפיקה/ מנהל אירוע, יש לנו את החלום, אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים, לא חבל על הכסף "

⁉️  כאשר המקום או הגן מספק מנהל אירוע או מפיק מטעמו, חובתו של אותו אדם היא קודם כל כלפי מנהל הגן, שהוא המעסיק שלו.

כמו שקבלן שיפוצים, מבצע את התוכנית של האדריכל, אבל המפקח הוא איש מקצוע חיצוני. מפקח מיצג את הלקוח למול כל הספקים ודואג לאינטרס של הלקוח, כך גם המפיקה שלכם, היא לא מקבלת משכורת מנותן השרות ולכן דואגת רק לאינטרסים שלכם. המפיקה מפקחת, מסכרנת בין הספקים , מתאמת ומוודאת שמספקים את אשר הובטח במלואו, בזמן ובהיקף הנדרש. מנהלת פרויקט שלם עבורכם.

מפיקה משלכם אחראית על האירוע, מלווה אתכם משלב ההזמנה, הבחירות הכי נכונות לכם, מתזמנת בין הספקים, דואגת להביא את הפרטים השונים במינון הנכון מה שמייצר את ה-"WOW!" של כל האורחים באירוע.  מפיקה חוסכת עלויות רבות, בכל פרויקט. כולם מרגישים שהאירוע מיוחד, מדויק גם אם לא יודעים תמיד לשים את האצבע ממה הקסם הזה מורכב. חוויה.

❓❓  גאיה כלה ממרכז הארץ מתארת "אני יכולה לקחת מנהל אירוע פרטי ליום האירוע. אני אבחר את הספקים ואארגן את ההפקה מראש. לא חבל לי על הכסף לשלם למישהו שילווה אותנו לאורך כל התקופה

⁉️

מפיקה חוסכת לכם בדרך טעויות ענקיות, שמתבטאות בבזבוז כסף שנזרק לפח, מפחי נפש וחוסכת לכם הרבה זמן. האינטרס של כל ספק בהפקה, להתאמץ מאוד, כדי לקבל עוד הרבה אירועים נוספים. הספקים מכירים את המפיקה מכל תקופת ההכנות לאירוע ולכן קשובים לדרישות. לעומת מנהל "שנוחת" ביום האירוע שבעצם " כמו בובה על חוטים" זורם עם מה שקיים כבר בשטח.

דוגמא מהשטח: k&i  זוג חמוד ממרכז הארץ, פנו אלי שאנהל להם את החתונה. העבירו אלי בצורה מסודרת את כל החומרים, פרטי הספקים ועוד…

הם תכננו להביא תקליטן לאירוע ולהקה שתופיע שעה במהלך הערב. התקליטן, הביא ציוד הגברה  מחברה שהוא רגיל לעבוד איתם.

בנוסף, הלהקה הגיעה עם  חברת ההגברה שהיא רגילה לעבוד איתה. והזוג שילם כפל הגברה. מפיקה שמגיעה ביום האירוע יכולה לבדוק שכולם מגיעים בזמן, מביאים את כל הציוד, שהסאונד נשמע טוב , וכו… אבל כאשר מפיקה בתמונה מתחילת הפרויקט היא  מונעת התקשרות עם כפל ספקים.

היא דואגת לספק אחד מקצועי שיודע לתת פתרון מושלם לתקליטן וללהקה וכל אחד מהם יקבל את מה שהוא דורש וצריך. עלות ההובלה הכפולה נחסכת, כמו כן נחסך התשלום עבור כוח אדם כפול וציוד מיותר.

לסיכום:

שאין מפיקה לאירוע, כמו שאין מנצח בקונצרט, כל ספק דואג להביא ולעשות את המוטל עליו. אין הסתכלות כוללת ומקצועית על סה"כ הפרויקט, החוויה הכללית היא בינונית. ונוצר עוד אירוע סתמי.

בהפקה טובה, שהיא חוויה לכל החיים, יש מנצח לאירוע שלכם, שמתכנן מראש בדיוק את האירוע כמו שחלמתם עליו ואולי טיפה יותר. המינון, הזמנים, החיבור בין החלקים הם שיהפכו את האירוע שלכם למעולה.

 ♥️  אם גם אתם רוצים חוויה מושלמת, בלי לזרוק כסף מיותר לפח, מזמינה אתכם ליצור קשר בפרטי.

כי באירוע אין חזרה גנרלית….. ♥️

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דרכים נוספות ליצירת קשר

צרו איתנו קשר

כרם הזיתים 27, סביון