הפקת חתונה בבית פרטי

כל פעם שאני נפגשת עם זוג חדש המשפט הראשון שאני שומעת מהם: ,"החלום שלנו להתחתן בחצר של ההורים". ואכן הפקת חתונה בבית פרטי בטח ב 2024 בישראל מרגיש הרבה פעמים יותר צנוע, רגוע " מתאים לתקופה". רבים מאמינים ש הפקת חתונה בבית פרטי  זה אירוע צנוע. עלויות נמוכות יותר מבגן אירועים, כי בבית  כויכול לא משלמים על שכירת המקום.

חייבת לשתף אתכם מהנסיון שלי, מהמון הפקות של חתונה קטנה בבית פרטי, שמדובר באירוע יותר יקר, יותר מורכב ושמחייב איש מקצוע עם המון ניסיון מהשטח, ידע מול הרבה גורמים וספקים שיודעים לעבוד תחת הפקה שכזו.. ממליצה בחום, לקרוא את המאמר הזה ולחשב את המסלול שהכי מדוייק לכם. אגב אישית אני מאוד אוהבת להפיק חתונה בבית פרטי, כי זה אירוע מיוחד, אינטימי ומרגש מאוד. לאף זוג אחר אין בדיוק חתונה שכזו. אבל חד משמעית זה אירוע שמצריך הרבה עבודה, תכנון ותקציב.

למה הפקת חתונה בבית פרטי, יקרה יותר?

נתחיל בתשתיות. בחתונה בבית פרטי, צריך לדאוג למקום חניה שמספיק לכל האורחים, צריך להביא גנרטור לפעמים אפילו 2, צריך להקים מטבח שטח וכל אלו מצריכים תשתיות של חשמל, תאורה לאורחים, תאורה לרחבת הריקודים ולשטחי העבודה של ספקי המזון. ואלו קצת מהעלויות על קצה המזלג…

 

בכל חתונה יש הוצאות קבועות, והוצאות משתנות. למשל בכל חתונה קטנה או גדולה יש רב, התשלום לרב זהה בין אם מוזמנים 400 איש לבין אם מוזמנים 100 איש ולכן באופן יחסי "פייר" אורח החתונות הקטנות תמיד יקרות יותר.

 

על אחת כמה וכמה הפקת חתונה בבית פרטי תהיה בהכרח יקרה כי הכל מוקם מ 0 במיוחד עבורכם ומתקפל בסוף החתונה. לעומת גן אירועים או אולם או מלון ששם הכל קיים ובעצם קניתם "כרטיס" שימוש ליום אחד בתשתיות הקיימות.

 

דוגמא קטנה נוספת, בהפקת חתונה בבית לא תמיד יש בחצר שטח גדול מספיק לרחבת ריקודים. לכן אנחנו בונים רחבה יעודית לשם כך וכל הבניות הללו מייקרות את האירוע. בכל הפקת חתונה בבית פרטי, יש חלקים אחרים שצריך בהתאם לקיים לייצר באופן מותאם ליום אחד. וכל זה לפני שהתחלנו לשלם לכל הספקים הקבועים כמו קייטרינג, תקליטן, צלם וכד.

 

לסיכום,

הפקת חתונה בבית פרטי, זה אירוע הרבה פחות "רישמי" האורחים מרגישים לרוב יותר נינוחים, אווירה מיווחדת בסגנון ובטעם האישי שלכם.הנוף של האירוע זה הנוף הכי טבעי לכם ותרגישו נינוחים ובבית. יחד עם זאת ממליצה בחום לבדוק היטב את כל הפרמטרים שמרכיבים את התקציב ולקחת בחשבון עוד 15-20% מסך התקציב לעלויות שתוסיפו במהלך הדרך

 

ועוד המלצה קטנה וחשובה, אם חשוב לכם גם להנות מהערב, מהחוויה, לארח בכייף את המשפחה והחברים הטובים, תקחו מפיקה פרטית. היא תדאג לכל הענינים מאחורי הקלעים ותשאיר אתכם להנות, לאהוב ולחגוג

 

בחתונה בבית פרטי ובכלל בחתונות אין חזרה גנרלית!

אשמח לעזור לכם בחתונה בבית שלכם, מוזמנים לשלוח הודעה בפרטי וכבר נתחיל לתכנן את החתונה המושלמת שלכם

 

יערה

TEL:0505444185

 

 

 

 

 

הפקת חתונות

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דרכים נוספות ליצירת קשר

צרו איתנו קשר

כרם הזיתים 27, סביון